Najczęściej zadawane pytania
1. W jakie dni wyjeżdżamy? Wyjazdy z Polski: Wtorek, Piątek
Wyjazdy z Niemiec, Belgii, Holandii: Środa, Sobota
2. Jak zarezerwować bilet? Po prostu zadzwoń do nas na numer kontaktowy +48 601701205 bądź napisz maila biuro@spiga.pl
3. Jaki bagaż mogę ze sobą zabrać? Dopuszczalny bagaż to 2 torby podróżne o wadze do 25kg i torba podręczna do 5kg.
4. A co jeśli mam więcej bagażu? Za dodatkowy bagaż nie pobieramy opłaty, jeśli natomiast jest to bagaż nietypowy jak np. rower czy TV, pobierana jest opłata po wcześniejszym kontakcie i zgłoszeniu do Biura Spiga.
5. Jak długo jest ważny bilet obustronny? Bilet OPEN można wykorzystać w ciągu trzech miesięcy. W razie nie wykorzystania biletu powrotnego w czasie wyżej wymienionym, bilet traci ważność.
6. Czy podczas podróży jestem ubezpieczony/a? Oczywiście Biuro Spiga ubezpiecza swoich klientów od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas podróży.
7. Co jeśli zrezygnuję lub przesunę termin wyjazdu? Rezygnując lub przesuwając termin wyjazdu podróżny traci:
10% ceny usługi – powyżej 3 dni,
50% ceny usługi – do 2-3 dni,
100% ceny usługi – 1 dzień i mniej
8. Czy mogę zabrać w podróż mojego zwierzaka?
Oczywiście jest taka możliwość po uprzednim zgłoszeniu chęci przewozu zwierzaka oraz uiszczeniu opłaty.
9. Czy na wykupiony bilet dwustronny może wracać inna osoba? Niestety przyjęte zlecenie jest imienne i nie może być odstąpiony innej osobie.
10. Czy bilet dwustronny można wykorzystać dwa razy w tą samą stronę? Niestety nie ma takiej możliwości.